Benelli

bene2a

Tvornica Benelli je osnovana u Pesaru, Italija 1911. god.
Udovica Teresa Benelli je uložila sav porodični imetak u posao koji bi trebao obezbjediti budućnost njene šestero djece: Giuseppe, Giovanni, Francesco, Filippo, Domenico i Antonio ili "Tonino".

U početku to je bila samo „Benelli garaža“ koja se bavila popravkama motocikala i automobila te su bili u mogućnosti proizvoditi rezervne dijelove za motocikle.
1920. god firma je proizvela prvi vlastiti motor jednocilindrični dvotaktni 75ccm koji su odmah ugradili na ram od bicikla.
Jednu godinu kasnije 1921. god Benelli je proizveo prvi motocikl sa vlastitim motorom od 98ccm.

Dvije godine kasnije koristeći specijalnu verziju tog motocikla Tonino zvani „grozni“ je krenuo sa utrkivanjem. Pokazao je prirodni talenat te vrlo brzo postao jako uspješan što je fabrici dalo dodatni poticaj za razvoj.
Vozeći Benelli 175 Tonino Benelli je osvojio 4 italijanska šampionata 1927, 1928, 1930 i 1931. god.
Na nesreću tokom utrke 1932 Tonino Benelli je poginuo na izgled u bezazlenoj situaciji.

1962 Benelli i Motobi (firma osnovana nakon neslaganja sa braćom Giuseppe Benellija 1949, ali kasnije ponovo integrisana u Benelli) je proizvodila oko 300 motocikala dnevno te upošljavala 550 radnika.
Šesdesetih godina ovog vijeka japanski proizvođači su nanijeli velike štete europskim proizvođačima motocikala.

Benelli mijenja vlasništvo te nastavlja sa inovacijama, međutim unatoč inovacijama poput 6 cilindara inline motora gubi tržište te privremeno zaustavlja proizvodnju.

1989. ponovno pokušaj oživljavanja tvornice od strane poduzetnika Giancarlo Selci. Ali nije bilo još vrijeme za povratak. 1995-te brand se vratio u punom sjaju nakon preuzimanja od strane Andrea Merlonija. Lansiran je nevjerovatni Tornado Tre 900 Super Sport te najavljen TNT eksplozivni roadster.
Tornado je donio novi vjetar u tvornicu te novi uzlet ali TNT će eksplodirati kao pravi eksploziv i vratiti Benelli tamo gdje mu je i mjesto, među najveće.

Benelli Quttro Nove X

Tehnički detalji

MOTOR
Tip agregata 2-taktni, 1 cilindar
Zapremina 49,26ccm
Snaga 2,5kw
Dimenzije cilindra 40 x 39,2 mm
Odnos kompresije 7.01
Max. snaga 2,7 kw @ 7000 rpm
Podmazivanje Automatsko
Hlađenje Zračno
Ubrizgavanje goriva Karburator
Kvačilo Automatsko
Način paljenja Elektro i manualno
Mjenjač Automatski
Odobrenje EURO 2
DIJELOVI MOTORA
Okvir Visokootporni čelični okvir
Prednji amortizer Vilica 31 mm
Zadnji amortizer Hidraulični amortizer - 5 pozicija prilagodljiv
Promjer prednjeg diska Jedan disk 190 mm
Promjer zadnjeg diska Doboš 110 mm
Prednja guma off road 120/90-10
Zadnja guma off road 130/90-10
Prednja guma on road 120/70-12
Zadnja guma on road 130/70-12
DIMENZIJE
Dužina 1805 mm
Širina 695 mm
Visina 1100 mm
Visina sjedišta 800 mm
Težina 96 kg
Spremnik goriva 6,2 lt
Rezerva 1,5 lt
 

  

smm footer1smm footer2basmm footer3

 

 footerlogo   designer17